Mijn winkelwagen

Uw BBQ gratis bezorgd

Laagste prijs garantie

Advies nodig? Bel 026-8454658
  Klantenservice -  Ruilen en Retouren

 
 


Veelgestelde vragen over Ruilen en Retouren

1. Binnen welke termijn retour zenden?
2.
Betaal ik verzendkosten wanneer ik iets retour verzend?
3.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
4.
Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit mijn bestelling retour te sturen?

 

Zichttermijn 
Bij ons kunt u een artikel maar liefst binnen veertien (14) dagen ruilen of retourneren. U kunt het product per post retour zenden of langskomen in een van onze winkels. Tijdens de zichttermijn verwachten wij dat u zorgvuldig omgaat met het product en de verpakking. Producten die beschadigd of enige tijd gebruikt zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking. Voordat u een artikel retour zendt, moet u in het bezit zijn van een retournummer. U kunt een retournummer aanvragen bij onze klantenservice. Wij zullen binnen 10 dagen uw betaling terugstorten exclusief de retourkosten.

 Let op: u dient de doos van uw aankoop minimaal twee weken te bewaren voor het geval uw aankoop niet naar wens is of er eventuele defecten optreden.

naar boven 

 

Procedure Ruilen en Retourneren
Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u de volgende procedure aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.
 

1 Meld bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen
2 U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.
3 Na ontvangst van uw zending, sturen wij u een ontvangstbevestiging via e-mail .
4 Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug,
   afhankelijk van uw wens.

Let op: u dient de doos van uw aankoop minimaal twee weken te bewaren voor het geval uw aankoop niet naar wens is of er eventuele defecten optreden 

naar boven