Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  Klantenservice -  Bezorgen en Afhalen

 
 


Veelgestelde vragen over bezorgen & afhalen

1. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
2. Betaal ik bezorgkosten wanneer ik iets laat bezorgen?
3. Kan ik ook betalen aan de Postbode (rembours)?
4. Kan ik mijn bestelling online volgen? 
5.
Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?
6.
Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?
7. Op welke plaatsen kan ik mijn bestelling afhalen?

Levertijd
Wij zorgen voor een zo snel mogelijke levering. Als de producten bij ons voorradig zijn heeft u de producten de volgende dag al in huis. U moet dan wel voor 18:00 besteld hebben.

Als u vooruitbetaalt moet u rekening houden met een overboektijd van 1-3 werkdagen. Zodra uw betaling ontvangen is ontvangt u van ons bericht en zal het pakket klaargezet worden voor verzending.

Bezorgkosten
Als service berekenen wij geen bezorgkosten (met uitzondering van rembours bezorging). U komt bij ons nooit voor verrassingen te staan.

naar boven

Betalen aan de postbode/bezorgdienst (rembours)
Pakketten met normale afmetingen worden verstuurd met PostNL:
Betaling onder rembours is mogelijk: U kunt uitsluitend contant en gepast aan de postbode/bezorgdienst betalen. Op werkdagen voor 18:00 uur besteld, volgende dag in huis (mits artikel bij ons op voorraad). Remboursbestelling worden niet op zaterdag bezorgd. Niet thuis of geen gepast geld? Nog drie weken met PIN te betalen op het postkantoor. Grotere pakketten worden verzonden met onze speciale vervoerder. Er wordt met u een afspraak gemaakt voor levering. U krijgt een bevestiging per mail of telefonisch over de afgesproken leverdatum. Voor remboursbetalingen brengen wij 26,99 euro aan kosten in rekening, vanwege de kosten die PostNL/bezorgdienst rekent voor deze manier van betalen.

naar boven

Uw bestelling online tracken
Zodra uw bestelling verzonden is (via PostNL) krijgt u direct een verzendbevestiging per mail. In deze verzendbevestiging, die wij tussen 17:00 uur en 21:00 versturen, vindt u de Track&Trace-code. Hiermee kunt u uw bestelling volgen op de website van PostNL.

naar boven

Indien u niet thuis bent (PostNL)
Als u niet thuis bent bij aflevering door PostNL, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Indien u ook deze aflevering mist, kunt u de bestelling nog drie weken ophalen op het postkantoor. Heeft u uw bestelling onder rembours geplaatst, dan kunt u deze op het postkantoor ook met PIN betalen.

naar boven


Laten bezorgen op een ander adres

Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Dit kunt u aangeven tijdens het bestellen, mits u uw bestelling vooraf betaalt met iDEAL. U kunt er natuurlijk ook voor kiezen uw bestelling zelf op te halen bij een van onze winkels

naar boven

Vervoerder naar keuze
Wilt u met een andere vervoerder dan Postnl uw artikel bezorgd krijgen? Maak dan uw keuze uit:

Selektvracht, UPS, Bpost, DPD of GLS’
mail ons via contact@allesvoorbbq.nl en geef uw ordernummer en de vervoerder van uw keuze door aan een van onze medewerkers.
 

Producten afhalen
Wij bieden u de mogelijkheid om uw bestelling 7 dagen per week af te halen in één van onze winkels of afhaalpunten. U kunt dit aangeven tijdens het plaatsen van een bestelling.

Let op:
U kunt uw product pas afhalen nadat u per mail of telefonisch bericht heeft gehad dat uw bestelling voor u klaar ligt. U kunt bij ons in de winkels contant, met pin of Creditcard betalen.

naar boven

Onze winkels

U kunt een product ook online bestellen en daarna afhalen in één van onze winkels of afhaalpunten. Onze winkels zijn 7 dagen per week geopend. Klik op onderstaande button voor een overzicht van onze winkels en een routebeschrijving:

AllesvoorBBQ winkels


naar boven

 
   
   
   
   
   
   

Product wordt toegevoegd

Klik voor direct contact